Ostatnio dotarły do nas informacje, jakoby słynna piosenkarka, tancerka i aktorka Jennifer Lopez została twarzą marki Fiat w Stanach Zjednoczonych. Współpraca zapowiada się naprawdę interesująco, co widać na klipie będącym zwiastunem do teledysku „Papi”.
Fabuła filmiku jest dosyć prosta – na głównym planie widzimy Jennifer Lopez i perłowego Fiata 500C, który ze złożonym dachem ucieka ulicami miasta przed goniącymi go fanami. Auto pokonuje zgrabnie wszystkie zakręty, aż w pewnym momencie artystka hamuje, a wielbiciele porywają J. LO w wir tańca.
Premierowy pokaz teledysku miał miejsce w trakcie Salonu Samochodowego we Frankfurcie i był to swoisty sygnał, że współpraca między Fiatem a sławną piosenkarką została oficjalnie nawiązana.
Na ten temat wypowiedział się sam Olivier Francois, który w Fiacie odpowiada za marketing i komunikację tej marki. Uznał on bowiem, że J. LO wraz swoim image’em idealnie pasuje do wizerunku marki, jest bowiem autentyczna, nowoczesna, waleczna i pełna pasji. Zawsze wyróżnia się z tłumu, a jej kariera pełna jest spektakularnych dokonań. Jednym słowem spełnia kryteria hasła Fiata „Life is Best When Driven”.
Fiat 500C z elektrycznie sterowanym dachem posiada cztery, wygodne miejsca we wnętrzu i pojemny bagażnik. Dzięki unikalnemu systemowi zawiasów mamy zawsze dostęp do bagażnika, nawet wtedy, kiedy dach jest całkowicie zrolowany.
Niezwykle dużą zaletą Fiata 500C jest także wygoda w czasie jazdy. Specjalistyczne badania aerodynamiczne pozwoliły na opracowanie sposobu redukującego do minimum zawirowania powietrza w trakcie jazdy ze złożonym dachem, dzięki czemu tym samochodem w trakcie upalnych dni jest znakomitym doznaniem.