Fiat wychodzi ze stworzoną na rodzimym rynku kampanią „Fiat Likes U”. Jest ona skierowana przede wszystkim dla studentów.
Ciekawym pomysłem wydaje się przede wszystkim opcja bezpłatnego „car sharing”, czyli udostępnienia samochodów. Pierwszą poza włoską uczelnią, która wprowadzi kampanię Fiata w życie będzie Royal College of Art z Londynu. Studenci będą mogli wziąć udział w trzech etapach „Fiat Likes U” zawierających usługę „car sharing”, płatne staże, a nawet możliwość współpracy wraz z ambasadorami Fiata.
Specjalnie z myślą o tych, którzy chcą zaistnieć w świecie designu samochodowego angielska edycja „Fiat Likes U” przygotowała specjalistyczną ścieżką szkoleniową pozwalającą zapoznać się z bliska z Centrum Stylistycznym Fiata. Przewidziano specjalny konkurs dla osób, które przygotują najciekawsze projekty designu dla Fiata Pandy i modelu 500. Włoska edycja „Fiat Likes U” odbyła się na ośmiu uczelniach wyższych, przynosząc korzyści 28 000 studentom.